DOA ....

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".




1 Oktober 2012

ABC ACAIBERRY... RM90.00

ABC Acai Berry  Softgels (100% Original Imported from MGL.co.Ltd HK) Mendapat kelulusan Halal & Mendapat Pengiktirafan GMP.



RM 90.00 SAHAJA......!!!!!!!!!!!!!!
Berkesan bagi menghilangkan 10-15kg dalam masa sebulan!!! 
Manfaat ABC acai berry Soft Gel, membuang lemak degil berlebihan di dalam badan. membantu mengurangkan kedut penuaan,mencantikan kulit dan awet muda. Bahan bahan yang unik di proses menggunakan teknologi moden. Mengandungi 100% Acai berry yang telah dikeringkan dan di proses menggunakan teknologi moden,dan telah digabungkan dengan herba2 cina istimewa yang terpilih.Manafaat acai berry terbukti. berkesan melansingkan badan dan membaiki kesihatan seseorang. Apa itu Acai Berry? Acai Berry adalah sejenis buah-buahan yang bulat dan berwarna ungu. Dan buah acai berry telah di uji kebaikan dan keberkesanaannya. Penyelidikan Menunjukkan dan terbukti telah menunjukkan aktiviti antioksidan dan faedahnya. buah acai berry boleh membantu menghalang penyakit-penyakit yang disebabkan oleh tekanan seperti penyakit jantung dan kanser. .
Acai berry juga mengandungi bahan-bahan yang dipangil antosianin dan flavonoid Antosianin bertanggungjawab untuk corak warna merah, ungu, dan biru didalam buah-buahan yang banyak,sayur-sayuran, dan bunga. Makanan yang paling kaya dengan antosianin seperti beri biru, anggur merah, wain merah. Flavonoids adalah antioksida yang membantu mempertahankan badan terhadap tekanan hidup mereka. Mereka juga memainkan peranan dalam sistem perlindungan sel badan. juga memainkan peranan dalam sistem perlindungan sel badan. radikal adalah hasil sampingan berbahaya yang dihasilkan oleh tubuh. Manfaat Beberapa manafaat setelah anda mencuba acai berry
*Tenaga meningkat
*Penghadaman lebih baik
*Tidur bertambah baik
*Kesihatan Mental Dipertingkatkan
*Sistem Imun Yang
*Kulit lebih sihat dan cantik
*Awet muda
*Detoksifikasi yang lebih baik
*berat badan yang seimbang


Spesifikasi
1 Botol ABC Acai Berry Berisi 500mg x 30 softgel

Penggunaan & Dos Sehari
1 kapsul sehari
Cara Pemakanan Acai Berry yang betul :

1. makan 1 soft gel sekali sehari sahaja.
2. Bangun pagi, masa perut kosong(sebelum breakfast) makan 1 soft gel bersama air suam.
3. Untuk penurunan berat badan yang lebih efektif, banyakkan minum air suam @air kosong.
4. Banyakkan memakan buah-buahan untuk mengelakkan sembelit.
5. timbang berat badan 1 minggu sekali

Cuaca malaysia yg sgt panas skrg ni menyebabkan acai mudah melekat @ cair @ pecah

1- Jangan letak acai anda di tempat panas seperti di dalam kereta yg direct ngan sunlight…
2- rumah yg panas esp yg atap zink. Dinasihatkan letak di dalam peti (bkn tempat beku ye)..


HATI2 ACAI BERRY TIRUAN SEPERTI GAMBAR DI BAWAH
cairan softgel abc acai berry yang asli dan yang palsu
Cairan Di Dalam Softgel

Cairan di dalam softgel ABC Acai Berry yang asli adalah seperti disebelah kiri foto. Cairan yang asli berwarna coklat dan apabila disentuh ditangan akan dapat merasakan bubuk bahan alami dari ABC Acai Berry, sedangkan yang palsu hanya berwarna putih dan apabila disentuh ditangan akan seperti minyak.
Desiccant (Penyerap Lembab) Desiccant (penyerap kelembapan) ABC Acai Berry yang asli adalah seperti yang ditunjukkan pada gambar sebelah kiri dengan menggunakan kualiti yang dijamin. Tetapi desiccant ACB Acai Berry tiruan cuma menggunakan penyerap kelembapan yang berkualiti rendah seperti gambar disebelah kanan


Tiada ulasan:

Catat Ulasan