DOA ....

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".




3 November 2012

PMIRIFICA FEMININE SERUM

Membantu Mencapai Klimak dan Mengetatkan Keintiman

PMirifica Feminine Serum adalah khusus untuk memudahkan wanita mencapai klimak dengan perasaan yang sangat baik ketika bersama suami (mengaktifkan deria seksual wanita). Ia juga menganjalkan semula dinding alat sulit wanita disamping memberikan kesan kelembapan, melembutkan dan meredakan vagina. Ia mengandungi pelbagai bahan yang sangat berkesan seperti Pueraria Mirifica, Aloe Vera dan Kigelia Africana.
Pueraria Mirifica adalah herba dari Thailand yang sangat dikenali kerana mampu mengecutkan vagina serta membesarkan payudara. Ramuan ini disokong oleh aloe vera yang memberikan keredaan dan kelembapan semulajadi serta sangat sesuai dengan keadaan vagina wanita. Kigelia adalah buah yang berasal dari Africa, digunakan secara tradisional sebagai penyembuh keregsaan dan anti-bakteria. Juga digunakan sebagai ubat di Africa untuk penyakit intimasi kronik seperti syphilis.

Apabila seorang wanita telah berkahwin atau meningkat usia, kekenyalan dibahagian alatsulit akan mula menurun disebabkan kurangnya estrogen dan collagen di dalam tubuh. Pengambilan estrogen dan juga collagen secara terus juga tidak dapat membantu sepenuhnya kerana ia akan lebih digunakan oleh badan untuk keperluan anggota tubuh yang lain seperti kulit. Maka, penyapuan secara specific adalah lebih berkesan dan kesan lebih terjamin. Persetubuhan yang kerap juga akan membuatkan anggota sulit mengalami perubahan secara physical iaitu, bukaan vagina akan beransur besar dan kurang cengkam. Ia perlu dijaga agar perkara ini tidak berlaku dengan pantas dan meragut kebahagiaan rumahtangga.

Kelebihan PMirifica Feminine Serum:

1) Menganjalkan dan mengetatkan kembali alat sulit wanita

2) Memberikan perasaan terbaik ketika bersetubuh, bertindak sebagai pelincir wanita semulajadi dan perangsang.

2) Memberikan kelembapan dan meredakan alat sulit

3) Dapat menikmati perhubungan suami isteri yang lebih menarik

4) Sebagai penjagaan harian untuk melambatkan kesan penuaan

5) Dihasilkan dari sumber tumbuh-tumbuhan, tidak mempunyai ‘side effect’ termasuk bahan kimia

Cara Penggunaan:

PMirifica Feminine Serum handaklah digunakan setiap hari dengan menyapukan serum pada bahagian luar dan dalam vagina. Untuk mendapatkan kesan yang effektif, hendaklah dilakukan 2 kali sehari. Ia juga boleh digunakan bila perlu seperti ketika hendak bersama suami.
Salah satu testimoni yg kami terima dari pelanggan tanpa dipinta..



PMirifica Feminine Serum mengandungi 10 botol x 3ml
HARGA PROMOSI SEKARANG: RM 90 (SEMENANJUNG) & RM 100 (SABAH & SARAWAK)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan