DOA ....

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".




3 November 2012

PMIRIFICA FEMININE CARE

Hilangkan Keputihan

PMirifica Feminine Care

Kami ingin berkongsi dengan anda, produk yang sangat berkesan bagi menghilangkan masalah keputihan, berbau dan lendir. Saya sebagai pengasas PMirifica dan ARECA produk juga pernah mengalami masalah sedemikian dan terus-terang saya katakan produk ini dengan formulasi FRANCE mampu menyembuhkan permasalahan keputihan dengan sangat cepat dan baik. Dari pengalaman saya sendiri, ubatan yang diberikan oleh pihak hospital seringkali tidak begitu membantu kerana keputihan mudah berulang kembali. Tetapi dengan PMirifica Intimate Care, permasalahan keputihan menjadi mudah. Disamping itu ia juga mampu mengembalikan kekenyalan vagina.


PMirifica Feminine Care membantu:

1) Memulihkan keputihan, bau dan lendir.
2) Mengembalikan pH yang sesuai bagi vagina.
3) Mengembalikan keadaan yang normal bagi vagina.
4) Mengenyalkan vagina.

Keputihan adalah cecair yang keluar dari vagina wanita dalam keadaan pekat atau cair dan selalunya berwarna putih atau kuning, berbau dan ada juga yang tidak berbau. Cairan ini sering mengganggu aktiviti harian dan boleh juga mengakibatkan keletihan dan kegatalan.
Keputihan boleh disebabkan oleh kuman, kulat, bakteria atau disebabkan ada bahan asing di dalam vagina seperti benang dll. Ubatan seperti antibiotik atau lebihan estrogen juga boleh mengakibatkan keluarnya keputihan. Pencuci vagina yang tidak sesuai boleh membunuh semua bakteria di dalam vagina dan mengakibatkan keputihan kerana gangguan pH serta kehilangan bakteria yang baik.

Cara penggunaan:
Baring dengan meninggikan bahagian punggung. Corong (tube) disambung pada botol dan dimasukkan ke dalam vagina. Tekan pam sehingga tinggal separuh botol. Rapatkan kaki dan biarkan cecair tersebut berada di dalam vagina selama 10 – 15 minit (jika banyak sangat keputihan, biarkan selama 30 minit). Selepas itu, bilas dengan air bersih. Ulangi seminggu sekali atau dua kali sehingga pulih.
Kuantiti: 100ml
HARGA PROMOSI SEKARANG: RM 50 (SEMENANJUNG) & RM 60 (SABAH & SARAWAK)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan