DOA ....

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".




10 September 2013

Emilay Whitening Softgel

 


( RM 55.00 )

KELEBIHAN EMILAY : 
♥ Softgel mudah diserap oleh tubuh dijamin aman tanpa ada kesan sampingan sesuai utk lelaki dan wanita yang ingin tampil putih berseri.
Salah 1 musuh perempuan adalah warna kulit pada wajah tidak rata, timbulnya noda2 hitam, bintik hitam atau juga flek. Hal ini akan terjadi dengan seiring perubahan/ kondisi warna kulit wajah. Kerana warna kulit wajah bergantung pada pigment di bawah kulit yang disebut melanin.
Dengan penggunaan rutin dan intensif dan menggunakan rangkaian perawatan yang sesuai dengan kulit wajah, hasil akn kelihatan seawal 15-30 hari anda akan merasakan sendiri perubahan yang terjadi pada kulit wajah dan seluruh tubuh.

Komposisi 100% Murni Alam vegetabels Ekstrak :
1. GRAPE SEED / ANGGUR

2.   ALOE VERA

3.   PEARL/ MUTIARA

4.   RUMPUT LAUT

5.   VITAMIN C & E

6.   GREEN TEA

100% bahan asli
FUNGSI EMILAY WHITENING :

 ** Memutihkan
 ** Mengencangkan kulit
 ** Mengurangi jerawat
 ** Menyamarkan noda bekas jerawat
 ** Menghilangkan bintik dikulit
 ** Kulit terasa lembut dan kenyal
 ** Mencegah penuaan dini
 ** Mempercantik kulit (lebih segar dan sehat)
 ** Antioksidan tinggi
 ** Menyamarkan kelebihan pigmentasi (bintik hitam, tanda bekas luka)
 ** Tidak ada pengelupasan
 ** Menghilangkan toksin / racun dalam tubuh 

Untuk kita Asia, Emilay ini akan memberikan manfaat Efek pemutihan itu biasanya dicapai dalam waktu sekitar 3 minggu , dgn pemakaian rutin 2x/hari
Emilay Whitening Softgel (Whitening Beauty Secret from USA) DIJAMIN KULIT MUKA & BADAN MAKIN AKAN KEKAL CERAH BERSERI .
Manufactured by : NUTRITIONAL PRODUCT CO.LTD .

MADE IN USA

CARA MAKAN :
  • Makan 2 biji sehari, sebiji pagi dan malam, atau kedua-duanya pada belah malam sahaja. Banyakkan minum air masak untuk kesan yang lebih cepat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan