DOA ....

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".




4 Julai 2011

SABUN D'MASHA EMAS PUTIH... khas untuk kulit berjerawat dan sensitif.. ( RM75.00 )

Dya D'Masha Shapire Platinum White Gold

Menyihatkan kulit yang bermasalah, Cerah berseri kenali wajah baru dengan Saphire Beauty Bar kulit nampak lebih lembab dan terlihat lebih cerah setiap kali selepas cucian.
  • Tanpa pengelupasan bertindak secara normal sewaktu membersih wajah yang bermasalah... JERAWAT dan KULIT SENSETIF atau JERAWAT RUAM HALUS.
  • Membersih jauh kedalam kulit sambil merawat mengekalkan pH kulit semulajadi dan kelembapan kulit yang seimbang.
  • Kulit menjadi lebih cerah dengan setiap kali cucian.

Sabun Jonkong Emas Putih

Cara Penggunaan Shapire Platinum White Gold: Cuci 2 kali sehari siang dan malam, jadikan sebagai masker selama 5 minit selepas dibilas bersih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan